2013年8月5日 星期一

"日式蟹籽沙律"

    喺香港要食質數好嘅日本餐, 一啲都唔平, 但喺加國食, 就相

對較化算, 就算同一級數, 都係比香港平, 所以香港嘅朋友嚟到, 

我都會同佢地食番餐日本餐.
     
     每次去到朋友開嘅日本餐館, 啲姐姐仔都會第一時間, 給我

們每位送上一客"日式蟹籽沙律"和"麵豉湯", 真係好喜歡這個蟹

籽沙律, 飯後重想買啲返去聽日食, 但店主朋友話: {哩個係非賣

品, Sorry!!!}  點知到我出門口時, 佢比左一大盒我, 重話: {賣就

唔會喇, 只可以請熟客同朋友食就得.} 唉.....搞到我鬼死咁唔好

意思添, 心諗: {第日再嚟都唔敢話買啦, 但又好喜歡食喎! 點算

呢??} 跟住店主朋友就對我講: {其實好簡單架咋, 你自己整都得

啦, 我教你嘞!} 真係好多謝哩位好朋友嘅無私分享, 多謝 

Honey!!!!!





材料:
蟹柳(切段/撕開)  8條
青瓜(連皮/切絲)  1條
蛋黃醬(Mayonnaise)  適量
飛魚籽  適量



做法:
將蟹柳絲, 青瓜絲和蛋黃醬拌勻, 放入雪柜雪凍, 食時加上飛魚籽同吃便可.




溫馨提示:
材料無特定的份量, 可隨個人喜好而加減.






歡迎加入我嘅"Fans page": https://www.facebook.com/cookingiyea
請多多支持, 多謝!!!** 





  

沒有留言:

張貼留言