2013年2月27日 星期三

"烤焗銀魚丁"

     我家金菠蘿一向都好喜歡食零食, 尤其煲劇或睇Hockey嘅時

候更甚, 好彩佢亦好有節制, 亦好識選擇, 所以我從不過問. 我重


會親手做好多佢喜歡嘅健康零食, 等佢慢慢享用.


     今日同大家分享吓 ~"烤焗銀魚丁"~


    市面買嘅大部份都係高鹽份, 重味精, 上厚粉, 然後再炸. 無


錯...係好鬆脆, 好好味, 但亦好唔健康, 食後重好口乾呢!! 所以我


改用焗嘅方法, 無需放油, 用簡單嘅調味料就可以做到, 但必需

要耐心慢慢烤焗. 用心去做嘅食物, 家人一定感受得到!!






材料:
銀魚丁  4                              

蝦乾()  1

椒鹽花生  適量




醃料:
姜汁酒  2湯匙                           

胡椒粉  1茶匙

五香粉  1茶匙                           

  半茶匙

  半茶匙




做法:
1) 洗淨銀魚丁瀝干水份, 用醃料拌勻醃半小時. 


2) 預熱焗爐180*C, 將銀魚丁平均放在焗盤上, 入焗爐焗
     6分鐘, 拿出, 將焗盤底的銀魚丁翻到面, 再焗6分鐘, 這步
    驟重複3-4, 約共20-24分鐘, 見魚丁較之前干身, 將焗爐調
    至150*C, 5分鐘翻轉一次, 這步驟重複5-6, 直至銀魚
    丁香脆為止. (正個時間約焗30-40分鐘, 看情況而定.)




溫馨提示:
1) 銀魚丁不需太大條, 因要焗至香脆會較難.

2) 焗魚丁的時候, 不能分心, 一不小心很容易焗焦. 要定時翻轉.

3) 如喜歡吃辣, 可加入1茶匙的紅椒粉.

4) 食用時可灑點芝麻裝飾.  




歡迎加入我嘅"Fans page": https://www.facebook.com/cookingiyea 
請多多支持, 多謝!!!**                              





     

沒有留言:

張貼留言