2013年2月23日 星期六

"法式煎焗羊架"配"薄荷青豆蓉"

   
  

      哩個係我好喜歡嘅菜式之一, 之前做過兩次, 效果都唔係咁

理想, 今次係第三次做, 終於做到我想要嘅效果, 連我家金菠蘿

都話perfect. 開始寫食譜Go, go, go..........


             第一次做...味道好好, 但買相唔夠靚....再嚟過.




                第二次做...買相好靚, 但味道就差少少, 激氣!!



      今次係第三次做...買相同味道都好得, 外脆內嫩(6成熟), 

重好juicy添. 金菠蘿一啖咬落去都話: Perfect..............!!!**

     終於做到我想要嘅效果, 你地又點睇呢 ~~



 


"法式煎焗羊架"



材料:
羊架  一塊 (切分為8小件)

黑胡椒  適量

鹽  適量



醬料:
黃介辣(Dijon mustard)  2.5-3湯匙

開心果(Pistachio)~去殼拍碎  2.5湯匙

蕃茜碎(Parsley)  1湯匙

細蔥(Chive)~切細粒  

蒜蓉   1湯匙



做法:
1) 羊架洗淨, 抺乾水份, 將大部份的羊脂除去, 剩下少量可保
    留羊香味. 然後分切開8小件, 底面同時灑上適量的鹽和
    黑胡椒, 待用.

2) 將醬料全部材料拌勻, 平均塗在羊架的兩面和側面, 用中小
    火煎1分鐘至兩面金黃, 取出, 再放入已預熱180*C度的焗爐
    焗5分鐘, 配以薄荷青豆蓉同吃.



溫馨提示:
煎這個羊架切忌用大火, 因很容易變焦黑, 同時令羊架的咸味
大幅度增加.






"薄荷青豆蓉"






     平時喺出面食羊架, 多數都會配薄荷啫喱, 我最唔鐘意, 怕佢

甜. 但哩個薄荷青豆蓉, 我真係好喜歡, 佢係好清新嘅感覺, 又飽

肚, 比一般嘅薯蓉更好味. 一啖羊架, 再跟一啖青豆蓉, Mm..........

回味無窮...........正呀!!!!!**



材料:  
急凍青豆   400克

薄荷葉(切碎)   3/4碗

細蔥(Chive)   2-3湯匙

牛油   2茶匙

水   約1杯

鹽   1/4茶匙



做法:
1) 將青豆飛水澀乾, 用中大火炒香, 加入薄荷葉, 細蔥同炒, 下
    鹽調味, 稍為放涼. 

2) 放入攪拌機, 加水, 攪至豆蓉, 再回鑊, 用牛油炒香即成.





歡迎加入我嘅 "Fans page": https://www.facebook.com/cookingiyea
請多多支持, 多謝!!!** 





沒有留言:

張貼留言