2013年6月24日 星期一

"Tako Wasabi"~日式青介八爪魚

     金菠蘿落order要我整"Tako Wasabi"佢食, 但我未過....唔知

咩味, 咪上做吓research, 搵吓食譜啦....諗住, 點搵左半日都

搵唔到, 搵到嗰個又話唔分享食譜, 激死!! 後來金菠蘿帯我出去

食, 我試左少少, 然後就對佢講: OK....無問題, 我應該可以做. 

跟住我地食飽飽, 就一齊去買材料, 返屋企自己整 ~




材料:
小八爪魚(Octopus)  1包(400克/約7-8隻)
瓜, 西芹(切細粒)  各1-1.5湯匙
九層塔(Basil/切碎)  1湯匙
紅蘿蔔(切細粒)  少許




調味(A):
壽司醋  3湯匙
醂  3湯匙
糖  1茶匙
鹽  少許




調味(B):
Wasabi(青介辣)  1湯匙
蛋黃  1個
蛋白  少許




做法:
1) 洗淨八爪魚, 飛水10秒, 取出, 浸冰水5分鐘, 瀝乾, 抺乾水
    份, 切粒.
2) 將材料(九層塔除外)和調味(A)拌勻, 放入雪柜雪凍3小時.
3) 此時, 已調味的八爪魚會釋出大量水份, 將水份倒掉, 加入
    九層塔和調味(B)拌勻, 試味. 如酸味不足, 可再加入少許壽
    司醋. 




溫馨提示:
1) 八爪魚飛水不可10秒, 會影響口感.
2) 食用時可與紫菜伴食.





歡迎加入我嘅"Fans page": https://www.facebook.com/cookingiyea
請多多支持, 多謝!!!** 
  






沒有留言:

張貼留言