2013年7月1日 星期一

"蕃茄花膠瘦肉湯"

     花膠....好多人都喜歡食佢, 尤其係女性, 佢嘅好處就係人都

知, 唔洗儀家多講, 但夏日炎炎, 用花膠嚟煲雞, 煲響螺, 或者要

嚟炆, 又好似膩口左少少(哩個只係儀家嘅感覺, 因我係另類的

女人~唔喜歡食花膠  >.<), 但媽咪好想我食多啲, 佢話女人唔補

好易老, 而且我又成日腰骨痛, 所以佢用左蕃茄瘦肉去煲, 貪佢

夠清, 又酸酸地無咁膩口, 哈....咁我又肯飲喎, 重食埋啲花膠添!
     
     所以呢.....媽咪嘅愛心靚湯係最無敵嘅!!!!!!!!!!




材料:
花膠  4隻
蕃茄  6個
瘦肉  2磅
薑  10片
蔥  3條
水  適量



做法:
1) 花膠洗淨, 煲一大煲滾水, 放入5片薑和蔥, 略煮3-4分鐘, 然
    後加入花膠, 水要蓋過面, 滾起熄火焗過夜.
2) 將花膠取出洗淨, 瘦肉出水5分鐘, 洗淨. 蕃茄洗淨, 開邊或開
    4份, 備用.
3) 用適量的水煲滾, 放入瘦肉, 蕃茄, 薑片大火煲半小時, 然後
    轉中小或小火, 煲1.5小時, 再加入花膠煲30-45分鐘, 看花
    膠的厚薄而定, 最後下鹽調味便可.




溫馨提示:
花膠亦可與蕃茄瘦肉一起放入, 煲2.5小時. 但會比較黏口和稔身(儀家很怕這感覺, 所以最後30-45分鐘才加入), 可隨個人口味而加入.





歡迎加入我嘅"Fans page": https://www.facebook.com/cookingiyea
請多多支持, 多謝!!!**






 

沒有留言:

張貼留言