2013年10月15日 星期二

"炸菜雞絲飯"

     年幼時, 儀家記得每日都跟住家姐返學, 放學, 小息時家姐會

幫我排隊買枕頭包(以前係咁叫架)同維他奶, 我地就坐喺長櫈

度一齊食, 諗翻都好開心, 好有安全感 ! 
     
     年輕時, 儀家同家姐一齊返工, 放工, 食晏都一齊, 當時好喜

歡同家姐去上海館食午飯, 還記得家姐好喜歡食上海排骨麵同

炸菜肉絲飯, 而我就喜歡叫上海湯粗麵同三鮮飯. 今日突然好想

試吓當年家姐好喜歡嘅炸菜肉絲飯, 不過我今日選用左雞絲(因

為屋企無豬肉), 原來真係幾好味, 最好就係少肉多菜, 啱晒我, 

唔知你地又喜歡唔喜歡呢 ?!!?!?  ~.~





材料: (2人份量)
雞肶肉(切絲)  200克
紅油炸菜絲  1包
牙菜  半磅
子天椒(斜切)  2隻
蒜蓉  3/4茶匙


調味:
適量的糖, 鹽, 胡椒粉, 生粉, 紹酒同(儀家)自製的X.O醬....油啦!


茨汁:
雞湯  3/4杯
蠔油  1茶匙
生粉  2茶匙
X.O醬油或麻油  少許


做法:
1) 雞絲用醃料略醃10分鐘, 待用.
2) 牙菜, 炸菜洗淨, 瀝乾, 備用.
3) 中火爆香蒜蓉, 下雞絲, 炒至7成熟, 放入炸菜, 牙菜轉大火炒
    至軟身, 加入辣椒絲和茨汁兜勻, 將煮好的炸菜雞絲放在飯
    面便可.



溫馨提示:
用包裝的炸菜絲不需浸水, 只要略為沖洗便可.



歡迎加入儀家煮意"Fans page":
https://www.facebook.com/cookingiyea
請多多支持, 多謝!!!** 





沒有留言:

張貼留言