2013年3月14日 星期四

"辣豆肉鬆生菜包"

     夏天即將來臨, 係時候做番啲清爽嘅菜式. 之前幫金菠蘿(我愛

兒)諗左一系列嘅辣豆食譜, 哩個就係其中一個, 配埋白飯包住

一齊食(我食開糙米, 所以我配糙米飯, 重有咬口), 唔洗再煮其他

已經飽飽, 簡簡單單又一餐. 哩個食法係喺我奶奶度學番嚟,

架, 你地都試吓 ~







材料: 
碎豬肉
  250                  

辣豆(切粒)  2湯匙
 
羅勒(撕碎)  8                      

粟米粒   1湯匙
 
辣豆醋   1.5茶匙             

西生茶  半個
 
//青椒(切粒1湯匙             

洋蔥/蘑菇(切粒1湯匙
 
碎花生  適量






醃料: 
生抽
  1茶匙                            

  1茶匙   

粟粉  1茶匙                           

   ¾ 茶匙   

  1茶匙                            

  1茶匙





做法:
1) 用醃料將碎豬肉醃
15分鐘, 待用.
 
2) 西生菜洗淨, 抺乾水份, 裁剪成適合的大小, 備用.
 
3) 用中火爆香洋蔥, 加入辣豆, 碎豬肉. 炒至碎豬肉開始轉色
    便放入蘑菇同炒至軟身, 再加入辣豆醋, 粟米粒, 青紅黃椒,  
    羅勒炒勻, 直至碎豬肉全熟, 上碟.


 


溫馨提示:
1) 無辣豆可用子天椒代替, 辣豆醋即是浸泡辣豆的醋.(不吃辣
    的朋友可~免) 
 
2) 食時才將碎花生加入自己的生菜包上, 口感更佳.
 
3) 如對花生敏感, 可改用鬆子仁代替.




歡迎加入我嘅 "Fans page" : https://www.facebook.com/cookingiyea
請多多支持, 多謝!!!**



 










沒有留言:

張貼留言