2013年3月19日 星期二

"黑糖奶茶蛋白布丁"

     奶茶係我每日都不能缺少嘅飲品, 正因為咁...每次見到有用奶

茶做嘅食品, 我都一定會嚐試, 但可惜唔多. 前兩日見到餅店有

售, 即刻買左兩杯, 同朋友一齊分享, 幾好味...唔錯, 朋友還問我

會做嗎? 我話:我未做過, 但如果你要我做, 我一定可以. 咁佢就

話:好, 咁你做先, 然之後教我. 我: O.K啦, 無問題, 大家老友鬼

鬼. 即刻返去做實驗....掂呀!! 但買相仍有待改善 =D





材料: 

鮮奶   500ml

黑糖   2.5湯匙

蛋白   2個

全蛋   2個

紅茶包   2個

花奶   70ml




做法:
1) 用中火將鮮奶煮至微熱, 加入黑糖待完全溶化, 盛起300ml
    的黑糖鮮奶, 放涼待用.

2) 剩下的200ml黑糖鮮奶, 放入紅茶包, 繼續用中火慢慢煮至
    微熱, 加蓋熄火焗10-15分鐘至黑糖奶茶, 取出茶包放涼待用.

3) 將蛋白打散, 加入已放涼的黑糖鮮奶拌勻, 過篩, 再平均注入
    4個小杯, 放在焗盤上, 用隔水烤焗的方式, 焗盤加入2-3cm
    的熱水, 在杯面加封一張錫紙, 放入已預熱180*C的焗爐, 先
    焗20-25分鐘至凝固的黑糖蛋白布丁.(沒有焗爐可用隔水蒸
    的方法, 用中火約蒸5-7分鐘至凝固便可)

4) 將雞蛋打散, 與花奶拌勻, 再加入已放涼的黑糖奶茶, 過篩, 
    平均注入已焗至凝固的底層黑糖蛋白布丁上, 放回杯面加
    封的錫紙, 再焗20-25分鐘至凝固, (沒有焗爐同上) 待涼後
    放入雪柜雪凍便可.







溫馨提示:
1) 茶包切忌用火煮, 會釋出苦澀味.

2) 烤焗時必須在焗盤上加入熱水和加封錫紙, 目的是不想烤
    焗時出現乾裂的情況, 焗後也會較為光滑美觀.




歡迎加入我嘅 "Fans page" : https://www.facebook.com/cookingiyea
請多多支持, 多謝!!!**



  

 



 



沒有留言:

張貼留言