2013年3月22日 星期五

"法式牛肉他他"

     西餐之中, 頭盤好重要, 食到一個醒胃嘅頭盤, 即時令你胃口

大開, 食慾大增. 

     以前自己煮西餐, 頭盤通常會做菜沙律, 但而家我會多做一

個"牛肉他他", 皆因佢真係好醒胃, 好好味!

     早前我家金菠蘿喺一間高級西餐廳都有order哩個"牛肉他

他", 但佢返嚟同我講, 話無我做嘅咁好味. 更係....我係用左好多

愛心去做架, 出面嗰啲點有得比! 所以今日已急不及待, 要同大

家介紹. 







材料:
牛柳  300                          

洋蔥(切細粒)  3湯匙
 
紅蘿蔔(切細粒)  3湯匙                            

細蔥(Chive/切粒)  1湯匙
 
羅勒(Basil/切碎)  2湯匙                            

什香草  1湯匙
 
續隨子(Caper)  1湯匙(我改用左金菠蘿研製嘅辣豆/切粒)

蛋黃  1
 
黑醋  3-4湯匙                       
  
辣椒仔(Tabasco)  2茶匙
 
檸檬汁  1湯匙                           
   
黃介辣(Dijon mustard)  1湯匙
 
橄欖油  2茶匙                            

黑椒粉  半茶匙
 
  適量




 
做法:
1) 將牛柳切細粒, 輕剁一會(不需太蓉).
 
2) 全部材料放入大碗拌勻, 放入雪柜1-2小時便可.







溫馨提示:
以上的香草, 可隨自己喜愛的口味而改變.





歡迎加入我嘅 "Fans page" : https://www.facebook.com/cookingiyea
請多多支持, 多謝!!!**



  











沒有留言:

張貼留言