2013年4月8日 星期一

"青介蝦球"

     成日人問, 乜嘢菜式係我拿手嘅, 我真係唔識答, 因為我

好少重複, 但金菠蘿話應該係哩個"青介蝦球"喎! 點解?? 我都唔

明. 不過諗番每次有朋自遠方來, 我都好似係會煮哩個菜. 點

解? 今次我識答喇, 因為佢真係好好味, 又唔難做, 材料又唔洗

好多, 最重要係食過嘅朋友同屋企人大讚. 有次香港嘅二家姐

嚟溫哥華探我, 我就煮左比佢試, 佢好鐘意, 返到香港同三家姐

: {如果你去探佢, 叫佢煮你食啦, 好好味架!!} 所以三家姐嚟

到, 我都煮左比佢食, 希望無令佢失望啦. 


  


材料:
大蝦  1 


粟粉  2-3湯匙





醃料:
胡椒粉  適量 


  半茶匙





汁料:
青介辣(Wasabi)  1.5茶匙 


奇妙醬(Miracle Whip)  2茶

花奶  3湯匙





做法:
1)將蝦殼去掉, 洗淨, 用毛巾或抺手紙抺乾水份, 在背部劏一
  
, 挑去蝦腸, 用鹽, 胡椒粉略醃, 備用. 


2)汁料拌勻, 試味, 待用. 

3)將蝦沾上一層薄薄的粟粉, 用中大火煎至兩面金黃, 盛起
 

4)用中火煮熱汁料, 將蝦回鑊, 快手兜勻, 上碟.





溫馨提示:
汁料調好要先試味, 調至合適自己為止. 




 
歡迎加入我嘅 "Fans page": https://www.facebook.com/cookingiyea
請多多支持, 多謝!!!**



 

沒有留言:

張貼留言