2013年5月7日 星期二

"法式洋蔥湯"

     年輕時去西餐廳食飯, 一定會order哩個"洋蔥湯", 因為佢好好

, 喺當時亦係最貴氣嘅湯(因為嗰時未有甚麼龍蝦湯, 酥 

海鮮湯嘛). 大個左之後, 就覺得佢好似好貴, 因用嘅料好平價, 

但收嘅價錢就唔平, 好似好唔抵咁(嗰時我未會煮飯). 到左而家 

知道, 點解佢咁值錢. 佢工夫唔算多, 但要用心, 要有耐性,

慢去煮. 當你享用時就會知道, 你嘅心機係無白費架!!!






材料:
/紫洋蔥(/切絲)   3
牛肉湯   1000ml
   500ml
牛油   2湯匙
橄欖油   1湯匙
麵粉   3湯匙
白餐酒   3/4
白蘭地   1湯匙
法包   4(我轉用了多穀麵包~Multi-Grain Bread, 好有驚喜.)
Parmesan
芝士   適量
, 胡椒粉   少許



做法:




1) 用中火燒暖一深鍋, 放入橄欖油和牛油, 再加入洋蔥, 慢慢
    爆香至軟身, 轉中小火, 加蓋煮15分鐘(途中要不時攪拌,
    免燒焦).


2) 開蓋, 繼續用中小火或小火, 不停地炒約30分鐘, 直至變成
    粉紅色(這個步驟係最令人生厭和累, 但千萬切勿掉以輕心,
     因為能不能做到好喝的洋蔥湯, 就是看這步驟), 這時候洋蔥
    的甜味, 應全部都釋放出來了.



3) 然後加入麵粉, 炒至麵粉平均散開, 變成一堆洋蔥麵糊, 熄火.




4) 加入牛肉湯, 白餐酒, 白蘭地和水, 輕輕攪拌一吓, 開中大
    再煮滾, 滾起轉回小火, 加蓋, 約煮30分鐘, 加鹽和胡椒粉調
    味便可.

5) 將法包切片, 放入已預熱的焗爐, 焗至兩面金黃香脆, 取出.


6) 用一小碗注入煮好的洋蔥湯, 放上一片焗至香脆的法包,
    上芝士, 再入焗爐焗8分鐘至金黃便可.



溫馨提示:
1) 今次我選用2個白洋蔥和1個紫洋蔥, 因為兩者皆甜.
2) 牛肉湯或雞湯也可以, 但牛肉湯較濃味好喝.
3) 以前我是很討厭吃洋蔥湯上面那片法包的, 但改用了多穀
    麵包後, 我每次都吃兩片!! 哈哈 =D





歡迎加入我嘅"Fans page": https://www.facebook.com/cookingiyea  請多多支持, 多謝!!!** 
 

 

 

 





沒有留言:

張貼留言